Останні Новини
Багато сучасні любителі не гребують користувати ...»
1. Заливайте паливо в бак заздалегідь, постарай ...»
Кожен любитель риболовлі знає, як важливо прави ...»
Б / у мотори для човнів мають, мабуть, одне, ал ...»
Добігає кінця водомоторна сезон, а значить, сам ...»

Як доглядати за Вашим човновим мотором

Як доглядати за Вашим човновим мотором

Як відомо, у кожного механізму є свій термін служби. Так само відбувається і у водно-моторної техніки.

Багато несправності, на жаль, відбуваються з вини самих власників. Найнадійніший захист від поломок мотора, продовження терміну служби Вашого двигуна - це регламентне технічне обслуговування мотора (ТО). Всі ми знаємо, що багато хто на цьому заощаджують і намагаються робити самі, але й так само відомо, що дилер буде мати повне право в такому випадку позбавити Вас гарантії на човновий мотор. Багато людей, які володіють човновими моторами, віддають перевагу «щорічний» ТО, що в більшості випадках правильно, але потрібно враховувати пробіг мотора в годинах у більшості моторів це 100 годин. Регламентований ТО в себе включає заміну масла в редукторі, заміна свічок, заміна масла в картері (для 4х тактних двигунів), і раз на два сезони крильчатку помпи охолодження (залежно від бренду мотора, процедури можуть відрізнятися).

Насамперед, ТО потрібно починати з заміни свічки запалювання. Багато людей і багато думок про те, коли ж потрібно міняти свічки запалювання. Рекомендується на двотактному човнової моторі міняти свічки кожні 50 годин роботи. На чотиритактному човнової двигуні огляд свічки рекомендується проводити раз на 50 годин, а проводити заміну - після 100 годин роботи човнового мотора. Коли будете знімати клеми з контактів свічок, потрібно обов'язково якось відзначити, до яких контактам вони були прикріплені. Нову свічку потрібно встановити в гніздо і рукою закручувати до упору, після чого потрібно дотягнути ключем ще на чверть обороту. Перш ніж встановлювати, потрібно свічки і самі контакти змастити силіконовим спреєм. Якщо ж виникне відчуття поганого контакту через старість електродів, так само слід перевірити компресію в циліндрі (зазвичай показники стиснення в циліндрах має бути відмінність не більше ніж на 10%. У гіршому випадку можлива несправність циліндра.) Потрібно не забувати і про те, що потрібно змащувати будь-яку різьбу антикорозійним мастилом.

Дуже важливим компонентом в хорошій і довговічною роботі човнового мотора - це паливо яке Ви використовуєте. Всі ми знаємо про яку якість нашого палива, човновий мотор як і автомобіль любить хороше паливо. Обов'язково потрібно перевірити паливний фільтр. За регламентом багатьох виробників, паливний фільтр потрібно перевіряти кожні 50 годин роботи, це особливо на підвісних човнових моторах з уприскуванням палива.

Редуктор - це один з найважливіших вузлів човнового мотора і не тільки. Тому його якісна змазка дуже важлива для довгої роботи мотора. Трансмісійне масло в редукторі змінюється кожні 100 годин або ж якщо менше раз на сезон і якщо є в двигуні маслений фільтр його теж слід замінити. І не забуваємо, коли міняєте фільтр, що потрібно нанести мастило на кільцеве ущільнення, інакше потім фільтр буде скрутно зняти.

Як ми й раніше писали масло в редукторі треба міняти кожні 100 годин, але рекомендується кожні 50 годин перевіряти його стан. Для цього буде достатньо послабити верхній болт (той який рівень) і дати пару краплях масла витекти під нижнього болта. Якщо ж ні запаху гару, якщо немає ознак білого кольору і тд., Значить все в порядку.

При заміні масла в редукторі, зверніть увагу ще на один невеликий нюанс, на нижній заглушці встановлений магніт, чи є на ньому дрібні металеві частинки. Якщо ж Ви тільки придбали мотор, то Ви обов'язково побачите деяку кількість металевої стружки. А якщо ж Вашому мотору вже не перший рік, то наявність металевих частинок в олії може бути ознакою того що скоро можуть виникнути проблеми.

Якщо ж Ви помітили білий колір масла, то це говорить про те, що протікають ущільнення. Коли ущільнення виходять з ладу в редукторі, це є основною причиною потрапляння води в редуктор. Саме через це за регламентом рекомендується раз на 50 годин знімати гвинт уважно подивитися на вал на наявність різної рибальської волосіні, шнурів.

Так само в човнової моторі існує безліч механізмів і точок для змащування і їх так само не потрібно забувати змащувати. А якщо ж Ви використовуєте мотор в солоній воді, то в цьому випадку потрібно не тільки після кожної прогулянки його промивати прісною водою, а й кожен місяць заново змащувати всі точки і механізми.

І пам'ятайте, що чим якісніше Ви будете обслуговувати Ваш човновий мотор, тим довше він Вам прослужить і не принесе Вам проблем в не самий відповідний момент.

Ваше Ім’я:


Ваш відгук: Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.

Оцінка: Погано           Добре

Введіть код, вказаний на зображенні:



Мы на карте
Мы на карте
Контакты
г. Киев ул. Садовая 20\2 (Стеценко)
+38 (097) 185 51 51
+38 (099) 538 51 51
rekamotors.ua
*только звонки
О Магазине
Мы приветствуем Вас в профессиональном украинском интернет - магазине водномоторной техники РекаМоторс.
Прием заказов по телефону:
Пн-Пт: 9:00-21:00
Сб-Вс: 9:00-19:00
Выдача заказов в офисе:
Пн-Пт: 11:00-19:00
Перед посещением офиса обязательно согласуйте с менеджером.