Нові човнові мотори Honda V6
Honda Marine BF200, BF225, BF250 оновилися, розроблений новий прогресивний дизайн Форми V від Honda.
У нові BF200, BF225 встановлюється 3,6-літровий двигун V6, який стоїть на човнової моторі BF250.
Підвищена коррозіустойчівость і зниження витрат за часом на обслуговування зводяться до увіліченіем надійності і простоті використання.
Honda Marine вступає в новий човновий сезон 2018 року зі оновленим дизайном своїх флагманських човнових моторів BF200, BF225 і BF250. Моделі Honda BF200, BF225 і BF250 це новітня еволюція в лінійці компанії Honda, інтеграцію інноваційного дизайну, елегантний новий стиль, підвищену надійність, оптимізоване обслуговування і розширене кількість варіантів оснащення для легкості використання.
Всі три човнових двигуна дебютують в новій версії Honda Progressive V, з аеродинамічними лініями і підкресленим «V» з центральної гратами і хромованими деталями, демонструючи відмінну аеродинаміку. Боковини оснащені системою фіксації з трьома фіксаторами, які роблять кришку легко знімається і переносний - перший крок в простому обслуговуванні. Для підвищення продуктивності і забезпечення кращого захисту від проникнення води новий капот включає в себе двухканальную індукційну систему з непрямим повітряним контуром, поліпшує повітряний потік, а також допомагає вбирати вологу з корпусу дросельної заслінки. Дизайн нижнього корпусу був спрощений, поряд з важкої захисною гумовою кромкою на підставі капота, додатково захищаючи від зовнішніх елементів і збільшуючи міцність.
Нові Honda Marine BF 200, BF 225 і BF 250 включають більш ніж косметичні зміни зовнішнього вигляду. Оновлені двигуни Honda V6 також мають ряд поліпшень для підвищення надійності і простоти обслуговування. Корозійна стійкість поліпшується завдяки новому покриттю на поверхні, яке використовує хімічно оброблене цинково-нікелеве покриття з високим корозійно-стійким верхнім шаром. Крім того, компоненти, включаючи масляний піддон, кришки термостата і утримувач опори вала використовується більш високий корозійно-стійкий матеріал. Нарешті, кількість анодів на кожному блоці V двигуна збільшено з двох до чотирьох.
Обслуговування човнового мотора стало настільки простим, швидким, що наприклад, заміна паливного фільтра високого тиску на будь-якому з нових двигунів V6 тепер може займати всього п'ять хвилин в порівнянні з 60 хвилинами існуючих моделей.