Останні Новини
Багато сучасні любителі не гребують користувати ...»
1. Заливайте паливо в бак заздалегідь, постарай ...»
Кожен любитель риболовлі знає, як важливо прави ...»
Б / у мотори для човнів мають, мабуть, одне, ал ...»
Добігає кінця водомоторна сезон, а значить, сам ...»

Принцип роботи двотактного двигуна

Принцип роботи двотактного двигуна
Творцем цього апарату вважають кількох людей. Тому, що починаючи з 1807 року провідні інженери почали розробки з удосконалення двигуна, що працює на пару. У 1860 році, першим досяг успіхів в цій області Жан Жозеф Етьєн Ленуар, їм був створений двотактний мотор на основі газового палива, який заводився за допомогою незалежного джерела шляхом виникнення електричної іскри. Пізніше, Ніколаус Отто, при співробітництві свого брата, запропонував розробку чотиритактного механізму. Розташування циліндра було вертикальним, коефіцієнт корисної дії досягав 15%, на відміну від мотора Ленуара, у якого він був всього лише 4,5%. У ті роки такий винахід вважалося великим відкриттям, здатним замінити роботу парової машини, яка була не дуже зручна в експлуатації.
 
Застосовувалися мотори цієї класифікації в техніці не вимагає складного пристрою механізмів і недороге обслуговування двигуна. У сучасному світі цей вид моторів використовують в мотоциклах, мопедах, полегшених легкових автомобілях. У наступні роки двотактні мотори проходили перетворення, в порівнянні з його початковими характеристиками. І вже на сучасному етапі, їх застосовують як пусковий мотор на тракторах, на човнах, в оснащенні спецтехніки. Проблема цього агрегату в тому, що він неощадливий у витраті палива, при роботі сильно перегрівається, тому майже не застосовується в оснащенні потужних автомобілів.
 
Познайомимося з принципом роботи агрегату:
 
Відмітна особливість полягає в проходженні двох тактів за одне коло колінчастого вала. Механізм полягає в стисненні і розширенні. Поршень виконує роботу відсутнього клапана.
 
Поршень проходить шлях знизу, потім вгору. Даний процес дозволяє доставити пальне з повітрям в камеру. Далі, через випускний простір видаляються вироблені гази. Виконується стискання.
 
При надходженні вгору поршня, склад спалахує від запалювання.
 
У цей момент в камері утворюється тиск, пальне стискається, а поршень відкриває випускне вікно для вироблених газів.
 
При опусканні поршня до нижнього значення відбувається завершення роботи другого такту.
 
При роботі цього механізму виробляється сильна вироблення енергії, що погано впливає на техніку, на якій він встановлений. Тому в легкових машинах, що працюють на двотактному моторі, встановлюють додаткові охолоджувачі. При деяких недоліках цього механізму, конструктори застосовують його в своїх розробках, для подальших удосконалень.
Ваше Ім’я:


Ваш відгук: Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.

Оцінка: Погано           Добре

Введіть код, вказаний на зображенні:



Мы на карте
Мы на карте
Контакты
г. Киев ул. Садовая 20\2 (Стеценко)
+38 (097) 185 51 51
+38 (099) 538 51 51
rekamotors.ua
*только звонки
О Магазине
Мы приветствуем Вас в профессиональном украинском интернет - магазине водномоторной техники РекаМоторс.
Прием заказов по телефону:
Пн-Пт: 9:00-21:00
Сб-Вс: 9:00-19:00
Выдача заказов в офисе:
Пн-Пт: 11:00-19:00
Перед посещением офиса обязательно согласуйте с менеджером.